marți, 30 august 2011

A special day..




Azi dimineata s-a anuntat castigatoarea la concursul lui andayn.. Bineinteles eu chioara de somn de fiecare data cand deschid calculatorul primul lucru imi verific e-mail-urile si am vazut si cateva notificari la forumul egirl... Si am vazut acolo ca andayn povestea despre concurs ca a ales castigatoarea si asa mai departe, iar mai jos vad ca scria mada "bravo diana.....". In momentul acela mi-a sarit si somnul si am accesat fuguta blogul lui andayn. Bineinteles ca am citit mai intai si apoi vad poza mea ca fiind castigatoare. Pur si simplu am izbucnit in lacrimi si am fost socata. Vreau sa-i multumesc lui andayn ca mi-a facut ziua mai buna si cu siguranta imi trebuiau niste acrilice, chiar nu aveam( eu folosesc tempera). Sincere multumiri

7 comentarii:

  1. foarte frumoase unghiutele!
    treci si pe la blogul meu: http://konadnails.blogspot.com
    mersi

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari , sa stapanesti sanatoasa premiul si la cat mai multe modele frumoase .

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc de felicitari fetelor:)
    Apreciez

    RăspundețiȘtergere
  4. felicitari..meriti premiul de la mine..si eu am avut o surpriza cind am vazut acest model ca iti apartine, cred ca perseverind vei ajunge sa faci modele la care sa ramin cu gura cascata
    poop si abia astept sa vad ce faci cu acrilicele :D

    RăspundețiȘtergere